۩۞۩۩۞۩ منتدى الجزار ۩۞۩۩۞°
عزيزى الزائـر مرحبا بكم فى منتدى الجزار العالمى اذا كانت هذه اول مره لك بالدخول معانا فعليك بالضغط على دخول لتشترك معنا وتتمتع بكل مميزاتنا شكرا عزيزى الزائــر
عزيزى الزائـر مرحبا بكم فى منتدى الجزار العالمى اذا كانت هذه اول مره لك بالدخول معانا فعليك بالضغط على دخول لتشترك معنا وتتمتع بكل مميزاتنا شكرا عزيزى الزائــر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

[URL=https://2img.net/r/ihimizer/i/copyrj.jpg/][IMG=https://2img.net/r/ihimizer/img218/8938/copyrj.th.jpg][/IMG][/URL]

الرئيسيةشـــــــارك برأالتسجيلأحدث الصوردخول
كل عام وأنتم بخير رمضان كريم

نكت خفيفة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
majda mohammed
جزار جديد
جزار جديد

القوس عدد الرسائل : 30
الحاله الأجتماعيه : married
ىسلىلاسح& : نكت خفيفة 15781610mz0
اسم الدوله : 0

نكت خفيفة Empty
مُساهمةموضوع: نكت خفيفة   نكت خفيفة I_icon_minitimeالخميس أبريل 19, 2007 3:25 pm

** نكت خفيفة **

· واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقوله قوم يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك أسد، قالتله يا راجل فى حرامى فى اوضه النوم قالها يا شيخه نامى جنبك أسد، وبعدين قالتله يا راجل حرامى شالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت أسد

· شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده ؟

· مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (عفوا الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

· بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا

· واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطيرش

· معلم لغة عربية قال : وقفت السيارة فى المكان الممنوع ...ثم سأل أحد التلاميذ أن يعرب كلمة السيارة فقال التلميذ: فاعل مرفوع بالونش

· مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

· مدرس حساب سأل طالب لو كان علي أبوك دين 1000 جنيه و مطلوب انه يسدده علي 10 أقساط ها يدفع كام في كل قسط؟ رد الولد مش هايدفع ولا مليم ... فقال المدرس : اقعد يابني ده انت مش فاهم الدرس كويس... فرد الولد : ده انت إللي مش فاهم بابا كويس يا أستاذ

· واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت قال نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حاقوم اردم ياعم

· واحده ست مسكت حرامى فى المطبخ ،فقالت لابنها روح إنده ابوك من على القهوة.... جه ابوه ، ولما فتح المطبخ لقي الحرامي صغيّر فقال له انت اسمك ايه؟ قالوا كريم، فقعد يضرب فيه لحد ما عجنه .... تاني يوم الست بتفتح باب المطبخ لقيت حرامي قالت لابنها روح يا وله نادي ابوك من على القهوة جه الراجل ولما دخل المطبخ لقي واحد طول بعرض ....... بص لمراته وقال لها امال فين كريم بتاع إمبارح ؟!!!

· صرصار ندل عزم 4 اصحابه علي الغدا ولما اتجمعوا كلهم ... شد عليهم السيفوووووون

· واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه .... فرد وقال له طب مانجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه

· واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين "

· الابن:بتعمل اية يا بابا؟؟ الاب:بكتب جواب لعمك...... الابن:هو انت بتعرف تكتب؟؟!!! الاب:يعني هو عمك اللي بيعرف يقرا

· مدرس عربى دخل الفصل قال النهارده حصة املاء .... يا اولاد اكتبوا ورايا: ذهب حسام الى المصيف يوم الاربعاء.. راح ولد قام وقال لو سمحت يا استاذ هو الاربعاء همزة على السطر ولاّ على الالف ؟؟؟ الاستاذ قاله خلاص يا ابنى خليها الخميس

· ثلاثه صقور اتراهنوا على الصيد راح الاول ورجع في منقاره دم قليل... قال لزمايله شفتوا الشجره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قالهم انا اصطادت عندها أرنب ...... راح الثاني ورجع في منقاره دم كثير قال شفتو الصخره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قال اصطادت عندها غزال .... راح الثالث وهو أغبى واحد فيهم ورجع وكله دم قالهم شفتوا العمود اللى هناك ده؟ قالوا أيوه قال أنا ما شفتهوش

· واحد رمى على حبيبته ورده فماتت ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نسي يشيل الوردة من الفازا

· واحدة بتتكلم مع صاحبتها بتقولها .... أنا جوزي نساي جدا كل يوم يقولي أنا نسيت مفتاح المكتب ، أنا نسيت مفتاح الشقة......... ردت صاحبتها وقالت لها : طب أنتى أرحم منّي أنا جوزي كل يوم يقول لي أنا شفتك فين قبل كده

· واحد بخيل راح يزور مامته فى المستشفى لقى على الباب كلمة ادفع ...... قال ازورها بقى لما تروّح البيت

Admin
الاداره العامه للمنتدى
الاداره العامه للمنتدى
Admin

الدلو عدد الرسائل : 1347
الحاله الأجتماعيه : أعزب

نكت خفيفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت خفيفة   نكت خفيفة I_icon_minitimeالخميس أبريل 19, 2007 9:40 pm

مشكور
https://elgazar.forumegypt.net
الأفكار الحقيقية
جزار نشيط
جزار نشيط

العقرب عدد الرسائل : 164

نكت خفيفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت خفيفة   نكت خفيفة I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 24, 2007 6:36 pm

ههههههههههه...
hanane
زائر
Anonymous

نكت خفيفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت خفيفة   نكت خفيفة I_icon_minitimeالسبت مايو 05, 2007 1:50 am

عن جد يا ماجدة ضحكت نكت جميلة وخفيفة الظل وبشكرك وتحياتي ليكي ماجدة
Admin
الاداره العامه للمنتدى
الاداره العامه للمنتدى
Admin

نكت خفيفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت خفيفة   نكت خفيفة I_icon_minitimeالسبت مايو 05, 2007 2:44 pm

عجبتك ياحنان كويس ان فى حاجه بتعجبك
Admin
الاداره العامه للمنتدى
الاداره العامه للمنتدى
Admin

نكت خفيفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت خفيفة   نكت خفيفة I_icon_minitimeالسبت مايو 05, 2007 2:44 pm

عجبتك ياحنان كويس ان فى حاجه بتعجبك
majda mohammed
جزار جديد
جزار جديد

القوس عدد الرسائل : 30
الحاله الأجتماعيه : married

نكت خفيفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت خفيفة   نكت خفيفة I_icon_minitimeالسبت مايو 05, 2007 3:26 pm

مشكورة كتيير يا حنان على كلام الحلو , وانا مبسوطة كتيير اليوم لانك انبسطتي من النكت دية.
mahmoum
جزار مستريح
جزار مستريح

الثور عدد الرسائل : 73
الحاله الأجتماعيه : single

نكت خفيفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت خفيفة   نكت خفيفة I_icon_minitimeالسبت مايو 05, 2007 4:16 pm

machkora ya majda aala nokat aljamila , khasatan 1 chokran nodid almazid minki
mahmoum
جزار مستريح
جزار مستريح

الثور عدد الرسائل : 73
الحاله الأجتماعيه : single

نكت خفيفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت خفيفة   نكت خفيفة I_icon_minitimeالأحد مايو 06, 2007 4:31 am

ya majda please norid almazid mina anokat please and thank u
Admin
الاداره العامه للمنتدى
الاداره العامه للمنتدى
Admin

نكت خفيفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت خفيفة   نكت خفيفة I_icon_minitimeالإثنين مايو 07, 2007 5:23 am

هههههههههههههههههههههههههههههه
Admin
الاداره العامه للمنتدى
الاداره العامه للمنتدى
Admin

نكت خفيفة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت خفيفة   نكت خفيفة I_icon_minitimeالإثنين مايو 07, 2007 5:24 am

ياريت تفهمو معنى الضحكه

نكت خفيفة
صفحة 1 من اصل 1