۩۞۩۩۞۩ منتدى الجزار ۩۞۩۩۞°
عزيزى الزائـر مرحبا بكم فى منتدى الجزار العالمى اذا كانت هذه اول مره لك بالدخول معانا فعليك بالضغط على دخول لتشترك معنا وتتمتع بكل مميزاتنا شكرا عزيزى الزائــر
عزيزى الزائـر مرحبا بكم فى منتدى الجزار العالمى اذا كانت هذه اول مره لك بالدخول معانا فعليك بالضغط على دخول لتشترك معنا وتتمتع بكل مميزاتنا شكرا عزيزى الزائــر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

[URL=https://2img.net/r/ihimizer/i/copyrj.jpg/][IMG=https://2img.net/r/ihimizer/img218/8938/copyrj.th.jpg][/IMG][/URL]

الرئيسيةشـــــــارك برأالتسجيلأحدث الصوردخول
كل عام وأنتم بخير رمضان كريم

شويه نكت على الماشى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بزوكا
زائر
Anonymous

شويه نكت على الماشى Empty
مُساهمةموضوع: شويه نكت على الماشى   شويه نكت على الماشى I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 14, 2007 6:54 pm

بياع جرايد ابوه مات مشى فى الجنازة يقول اقرا الفاتحة

مرة اتنين مساطيل قاعدين في الاستاد واحد بيقول للتانى.. تلف الاستاد دة فى قد اية رد عليه .. في سجارتين

واحد تاكسجى نايم مراتة دخلت علية بالليل وقفلت الباب بشويش..صحى قال لها افتحية واقفلية تانى !!!!

واحد دمياطى بيغرق ..... منوفى ماشى على الشط .. الدمياطى انقذنى ... المنوفى قاله هات جنيه ....الدمياطى بببببريززةااااا

مرة إتنين حلاقين بيسمعوا ماتش فالمذيع بيقول شاط شوطة بمشط رجلة حلوة فى المقص راح الصبى قال إلحق ياسطى بيلعبوا فى العدة

سكران بيقول سبحان الله الانسان زي البني ادم لما بيتوفى بيموت

أبو العريى قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا فقال له شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوب ساعتين بالبيجو

اتنين مساطيل واحد بيقول للتانى : تصدق ان بوش جاى مصر بكره قاله : و ايه يعنى علىِِ الطلاق الاهلى يغلبه

مره أبو العربى ماشى فى الشارع قابل أبو محمد بيقول له هوا أبوك بيتآلط علينا ليه قال له ليه ياعم... قال له من ساعة مامات محدش عاد بيشوفه

سواق ميكروباص راح يحلق شعره......الحلاق بيساله عايز تحلق شعرك ايه؟؟؟؟؟ قاله!!اى حته على جنب

واحد فلاح أشترى تلفزيون جديد أول ما شغله طلعله عالم الحيوان قال لأبنه روح يا ولا شيل الأريال من الزريبة

سبع بلدياتنا عملوا عصابه.... سموها الشجعان الثلاثه

واحد ندل اوى راح عند مقبره وشغل الكاسيت على العالي على اغنيه الحياه حلوه

السعودية إ تبرعت للصومال بشحنة أدويه ، فرجعتلها تانى ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟ لانها كلها بعد الاكل

سواق ماشى ع الطريق ، واحد لابس احمر فى احمر شاورلة فوقف السواق و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

مرة واحد محشش اتصل على بيت قال محمد موجود قالوا الرقم غلط قالهم... طيب بتردوا ليه

في واحد مسطول سالوه ايه رايك في الزواج المبكر ؟ قال لهم .... يعنى حوالي الساعة كام ؟؟

اتنين مساطيل راكبين سيارة صدمواواحد..فالسائق بيقول للى جنبة:انزل شوفو..مات ولا لسة..؟؟ نزل المسطول التانى وقال:تعال يمين شوية..ايووه..شمال شوية..بس..اطلع قدام...اوكى..كده مات

واحد مسطووووووول أتصل على الإذاعة : أحب ان أهدي الأغنية الجاية للخطيبة الغالية بمناسبة المولود الجديد

واحد محشش صايم اتصل على ما يطلبة المستمعون حكولة شو بتحب تسمع قلهم مقطع من اذان المغرب

مره مهندس خارج من بيته مراته بتقوله على فين العزم قالها فى اتجاه القوه

اتنين سكرانين ماشيين...فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس بتاعي ....فصاحبنا مات ، وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين... قاله: ايوه بس انت لوحدك.... فحكى له على الموضوع .....وبقى كل يوم يشرب كاسين...لحد ما فى يوم طلب كاس واحد ........الراجل قالوه اشمعنى...قاله: اصل انا بطلت

واحد نام بالشقلوب صحى لقى رجليه معمصة

فى بلد كلها أغبية فى نهاية هذه البلد حفره كبيرة كل ما واحد يعدى يقع فى هذه الحفره فقالوا لازم نجيب حد ذكى يحل المشكلة دى ...... جابو أذكى ثلاثة فى البلد الأول قال: أحنا نقف هنا واللى يقع نطلعه ونوديه المستشفى الثانى قال له أنتى غبى مأحنا نجيب الإسعاف تقف هنا واللى يقع تخده هى وتوديه المستشفى .......فقال الثالث أما أنتو بلد أغبيه صحيح مأحنا نردم الحفره دى ونحفر وحده عند المستشفى علطول

محشش اتصل بخطوط الطيران يحجز تذكرة ، قاله الموظف: ذهاب واياب ؟؟؟؟ قال له : لا خروج المغلوب

واحد مسطول ماشى فى بيتهم خبط فى امه.. راحت قالت له:انت اعمى؟؟ مش شايفنى؟؟ بص لها بمنتهى الهدوء وقال:لأ ... انا شفتك طبعآ بس مش فاكر فين؟؟
مرة واحد مسطول شاف امة بتتحرك قالها : منورة يا حاجة

اتمنى تعجبكم
Admin
الاداره العامه للمنتدى
الاداره العامه للمنتدى
Admin

الدلو عدد الرسائل : 1347
الحاله الأجتماعيه : أعزب
ىسلىلاسح& : شويه نكت على الماشى 15781610mz0
اسم الدوله : 0

مُساهمةموضوع: ايه الرسايل الحلوه دى يابزوكا   شويه نكت على الماشى I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 14, 2007 11:09 pm

bounce bounce bounce bounce bounce bounce أنتى يابزوكا بتذبتى نفسك وشكلك كده الصلاحيات هتشتغل عندك Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

شويه نكت على الماشى 72390763ww7.th
https://elgazar.forumegypt.net
sabry
جزارمتألق
جزارمتألق
sabry

الاسد عدد الرسائل : 833
ىسلىلاسح& : شويه نكت على الماشى 15781610mz0
اسم الدوله : 0

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت على الماشى   شويه نكت على الماشى I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 21, 2007 11:14 am

ههههههههههه والله النكت 100/100 مشكوره وننتظر المزيد

شويه نكت على الماشى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نضحك مع بعض شويه اوكى ياللول