۩۞۩۩۞۩ منتدى الجزار ۩۞۩۩۞°
عزيزى الزائـر مرحبا بكم فى منتدى الجزار العالمى اذا كانت هذه اول مره لك بالدخول معانا فعليك بالضغط على دخول لتشترك معنا وتتمتع بكل مميزاتنا شكرا عزيزى الزائــر
عزيزى الزائـر مرحبا بكم فى منتدى الجزار العالمى اذا كانت هذه اول مره لك بالدخول معانا فعليك بالضغط على دخول لتشترك معنا وتتمتع بكل مميزاتنا شكرا عزيزى الزائــر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

[URL=https://2img.net/r/ihimizer/i/copyrj.jpg/][IMG=https://2img.net/r/ihimizer/img218/8938/copyrj.th.jpg][/IMG][/URL]

الرئيسيةشـــــــارك برأالتسجيلأحدث الصوردخول
كل عام وأنتم بخير رمضان كريم

نــــكت على المشـــــرفيــن

كاتب الموضوعرسالة
بزوكا
زائر
Anonymous

نــــكت على المشـــــرفيــن Empty
مُساهمةموضوع: نــــكت على المشـــــرفيــن   نــــكت على المشـــــرفيــن I_icon_minitimeالأحد فبراير 18, 2007 4:46 pm

إزيكم ياجماعة - عاملين ايه ( يارب تكونو عاملين كفته على الفحم نــــكت على المشـــــرفيــن 082502bye_prv ومعاها شوية سلطه حامية نــــكت على المشـــــرفيــن Essen )

المهم أنا جيتلكم أقولكم شوية نكت نــــكت على المشـــــرفيــن 1147 على المشرفين نــــكت على المشـــــرفيــن 050103nbh_prv ( ربنا يستر - شكلى كده برسم على طردى من المنتدى نــــكت على المشـــــرفيــن 080402uthere_prv )

النكت حصريا على منتدى أبناء مصر نــــكت على المشـــــرفيــن Thumbsup وده أول عرض ليها ( التذكرة بـ 25 جنيه نــــكت على المشـــــرفيــن Showoff )

أنا بس طالب منكم خدمه نــــكت على المشـــــرفيــن 050103lv_prv
لما انطرد من المنتدى تعملوا مسيرة ومظاهرة نــــكت على المشـــــرفيــن Grouphug وتضغطو عليهم يرجعونى تانى نــــكت على المشـــــرفيــن 050103hrm_prv

1 - خطيبة مشرف كل ماتتصل بيه تطلعلها رسالة مسجلة - السرفر مشغول حالياً ، حاول فى وقت آخر .

2 - مشرف شغال فى المرور كل مايشوف عربية مخالفة يديها تقييم سالب .

3 - مشرف كتب كتابه فى موضوع وعمل الحفلة فى قاعة التهانى والمناسبات ووزع على المعازيم تقييمات موجبة

4 - مشرف زعلان من مراته عملها حظر

5 - مشرف عام غطسوه تانى

6 - مشرف خلف توأم إحتفظ بواحد والتانى حطه فى قاعة المكرر

7 - مشرف جاتله فاتورة التليفون كبيرة عملها تعديل

8 - زوجة مشرف نسيت تحط الملح فى الأكل حطلها تقييم سلبى

9 - مشرف زهق من مراته عملها ايقاف

10 - مشرف بيتغزل فى خطيبته وبيقولها إنتى موضوع عمرى ... أنتى مشاركة حياتى .. إنتى كل صلاحياتى ...

11 - مشرف عاوز يخطب عضوة قالها ممكن أسجل عندكم فى البيت بس ياريت والدك ميتأخرش عليا فى رسالة التفعيل

12 - مشرف عنده حالة نفسية كل مايكتب موضوع يحذفه

13 - مشرف عاوز يعرف حبيبته بتحبه أو مبتحبوش دخل على القاعة وبدأ يحذف المواضيع واحد ورا التانى ( بتحبنى - مبتحبنيش - بتحبنى - مبتحبنيش )

14 - مشرف عام موظف فى مصلحة حكومية شرط على كل عضو يكتب مشاركة يحط عليها ورقة دمغة

15 - مشرف دخل قاعة المناقشات طلع منها بخمس غرز وإرتجاج فى المخ

16- مشرف دخل قاعة المرأة طلع منها بست اشهر

17 - مشرف دخل قاعة القضايا السياسية قبضوا عليه فى مظاهرة

18- مشرف إختلف مع المشرف عام نقلة مشرف على قاعة المواضيع المكررة

19 - مشرف عاوز يطرد عضو مميز من المنتدى حطله أحد مواضيعه حتتبن حشيش وبلغ عنه

20 - مشرف مردش على الموضوع ده اختفى فى ظروف غامضة .

ممنوع النقل أو اللطش إلا باذن كتابى وذكر المصنــــكت على المشـــــرفيــن Flowers-002
sabry
جزارمتألق
جزارمتألق
sabry

الاسد عدد الرسائل : 833
ىسلىلاسح& : نــــكت على المشـــــرفيــن 15781610mz0
اسم الدوله : 0

نــــكت على المشـــــرفيــن Empty
مُساهمةموضوع: رد: نــــكت على المشـــــرفيــن   نــــكت على المشـــــرفيــن I_icon_minitimeالأحد فبراير 18, 2007 7:50 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه
هو ده مصير كل مشرف بيتقن العمل Laughing

نــــكت على المشـــــرفيــن
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نــــكت على المشـــــرفيــن