۩۞۩۩۞۩ منتدى الجزار ۩۞۩۩۞°
عزيزى الزائـر مرحبا بكم فى منتدى الجزار العالمى اذا كانت هذه اول مره لك بالدخول معانا فعليك بالضغط على دخول لتشترك معنا وتتمتع بكل مميزاتنا شكرا عزيزى الزائــر
عزيزى الزائـر مرحبا بكم فى منتدى الجزار العالمى اذا كانت هذه اول مره لك بالدخول معانا فعليك بالضغط على دخول لتشترك معنا وتتمتع بكل مميزاتنا شكرا عزيزى الزائــر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

[URL=https://2img.net/r/ihimizer/i/copyrj.jpg/][IMG=https://2img.net/r/ihimizer/img218/8938/copyrj.th.jpg][/IMG][/URL]

الرئيسيةشـــــــارك برأالتسجيلأحدث الصوردخول
كل عام وأنتم بخير رمضان كريم

نكت 0000 نكت 0000 نكت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جودى كات
جزار نشيط
جزار نشيط
جودى كات

ىسلىلاسح& : نكت 0000 نكت 0000 نكت 15781610mz0
اسم الدوله : 0

نكت 0000 نكت 0000 نكت Empty
مُساهمةموضوع: نكت 0000 نكت 0000 نكت   نكت 0000 نكت 0000 نكت I_icon_minitimeالأربعاء مارس 07, 2007 9:47 pm

واحد غبى اوى وحاسس انه غبى جدا , فقرر انه ينتحر ويرمى نفسه من فوق جبل , فجاله واحد قبل مايرمى نفسه وقاله
انت هتنتحر ليه , قاله انا غبى اوى وماينفعشى اعيش تانى , قاله لا يا عم انت حكمت على نفسك ليه ان انت غبى, انا هسالك 3 اسئله لو جاوبتها يبقى انت زكى. ماشى؟ , الغبى قاله ماشى , الراجل قاله السؤال الاول : حاجه من بره ابيض ومن جوه اصفر وبنقليها وبنفقشها واسمها بيضه تبقى ايه ؟؟؟ قاله معرفش شوفت بقى ان انا غبى , الراجل قاله استنى طب هسألك السؤال التانى بس ركز معايا : حاجتين من بره ابيض ومن جوه اصفر وبنقليهم وبنفقشهم واسمهم بيضتين يبقو ايه هما ؟؟ قاله الغبى معرفش ولسه هيرمى نفسه راح الراجل قايله استنى بس وراح قايله اخر سؤال : حاجه ليها جناحين وبناكلها واسمها فرجه تبقى ايه ؟؟؟ الغبى قاله 3 بيضات؟, الراجل راح خابطه بالراجل موقعه من على الجبل .....

--------------------------------------------------------------------------------

واحد ومراته عاوزين يحوشو (يدخروا) فلوس فالراجل قالها انا عندى فكره احنا نعمل جمعيه, انا كل يوم هبوسك بوسه واديكى جنيه قالتله فكره جميله , فالراجل كل يوه يديها بوسه وجنيه , كل يوم على كده, فالراجل اخر الشهر بيقولها فين الفلوس , فمراته اداتله الفلوس لقاهم 90 جنيه , قالها ازاى مش انا كل يوم بديكى جنيه وبوسه, قالتله اصل ابو محمد جارنا كان داخل الجمعيه بدورين......

--------------------------------------------------------------------------------

اتنين اصحاب اوى كل يوم يروحو للكباريه ويسكروا لحد ما يتعموا كل يوم على كده , فواحد حس انه هيموت فقاله وصيتى ليك يا صاحبى انك تشربلى كاس لو انا مت , يومين والراجل مات , فصاحبه خد بالوصيه ,كل يوم يروح للكباريه ويطلب كاسين ,كل يوم يطلب كاسين,وفى يوم راح للكباريه وطلب كاس واحد بس فالراجل اللى بيبيع الويسكى قاله ليه ,فصاحبنا قاله اصل انا بطلت شرب.......

هريدي واتنين اجانب كانو قاعدين فى الطياره , فمضيفة الطياره جاتلهم بتقول للاجنبى الاول نفسك فى حاجه تشربها؟؟ قالها نفسى فى عصير مانجه يا حتة مانجه .قالتله اوكى وجابتله العصير, راحت للاجنبى التانى وقالت برده نفسك فى ايه ؟؟؟ قالها عصير فراوله يا حتة فراوله قاللته ماشى وجابتله العصير, راحت لهريدي قالتله نفسك فى ايه ؟؟؟ قالها نفسى فى كوبايه لبن يا جموسه .......

lol! lol! lol! lol! نكت 0000 نكت 0000 نكت 956967 lol! lol! lol! lol!
المختار
جزار شغال صح

الجدي عدد الرسائل : 92
ىسلىلاسح& : نكت 0000 نكت 0000 نكت 15781610mz0
اسم الدوله : 0

نكت 0000 نكت 0000 نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت 0000 نكت 0000 نكت   نكت 0000 نكت 0000 نكت I_icon_minitimeالأحد مارس 25, 2007 9:05 am

شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نكت 0000 نكت 0000 نكت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صلى الله عليه وسلم 0000
» بحر القلوب 0000 قصة رائعة تستحق القراءة !!!!!!!!!!!!1